Gud predikar: En av livets skönaste gåvor

Det finns många saker här i livet man kan njuta av. Vissa njuter av att äta mat, andra njuter av att kolla på fullmånen.

Men en sak som verkligen ger full njutning ut i fingertopparna är en orgasmstav.
De kallas också för huvudmassagestav. De trogna följeslagare eller bara läsare som inte har provat den har verkligen missat något. Jag fick en som en liten gåva igår och jag kan inte sluta massera mitt huvud med den. Helt fantastisk!



Så ni som inte har prövat denna måste, och då menar jag måste, ni pröva en sådan. U N D E R B A R! Alla Kajsister måste ha provat denna innan livet slutar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en sån! :D

2009-11-09 @ 09:59:18
Postat av: E, lärljunge nummer 2

Vet du att dom finns med vibration också?

2009-11-10 @ 18:40:30

Sprid glädje här!:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0