Gud predikar: drömmar

Alla har vi drömmar. Inte sådana drömmar som kommer och spökar på nätterna, utan drömmar om vad vi vill bli, vad vi vill ha och vad vi strävar efter. Vissa drömmar om pengar och kändisskap, medans andra drömmer om att bli russinskrymplare eller makaroniborrare.

Det finns inga gränser eller regler som omfattar drömmar, utan var och en har sin egna dröm, sina egna gränser.
Som gud vill jag att alla människor ska få uppleva sin dröm här i livet och leva den ut i fingertopparna. För sluta aldrig tro och drömma, följeslagare.



Hoppet är det sista som överger en, men det tyngsta att bära.
Glöm inte det tills nästa gång jag predikar.

Eran älskade Gud, Kajsa.


Kommentarer
Postat av: anna-karin

Jag har en dröm.

Att en dag bli som du,

min stora dröm är att bli Gud

har du nå tips till mig?



Tyvärr har jag ingen mail så svara gärna här som en kommetar till mig!



Vädigt tacksam om DU min stora förebild svara!



Tack för underbar religon! <3

2009-11-12 @ 17:54:01

Sprid glädje här!:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0