GUD SVARAR - Anna-karin!

anna-karin om Gud predikar: drömmar:
Jag har en dröm.
Att en dag bli som du,
min stora dröm är att bli Gud
har du nå tips till mig?

Tyvärr har jag ingen mail så svara gärna här som en kommetar till mig!
Vädigt tacksam om DU min stora förebild svara!
Tack för underbar religon! <3


Jag blidde så glad när jag såg att du kommenterat! Det är så underbart att du kan såhär öppet erkänna att du har en dröm, och att du frågar mig om tips - UNDERBART!

Min älskade vän, det är viljan inom dig som styr dig mot ditt mål, så mitt största och starkaste tips är att sluta aldrig tro och drömma! Tappa aldrig glöden om att vilja och kämpa, för då kommer du nå ditt mål! Du kommer bli någons Gud en vacker dag, en förebild, om du håller ditt mål framför dig!



Ingen fara! Du och ni andra får jättegärna ställa frågor i kommentarer också, det går bara bra! Jag svarar på allt! Tack för en underbar följeslagare! <3

 


Kommentarer

Sprid glädje här!:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0