Gud tipsar - nobbningsfraser (och vad de egentligen innebär)




Här har ni lite fraser som ni kan använda, killar som tjejer, till att nobba någon på ett lindrigt, men fortfarande effektivt sätt!

  • Kan vi inte bara vara vänner ?
    (Egentligen menar du: Jag vill att du ska finnas i min närhet så att jag kan berätta om alla de andra personer som jag dejtar.)
  • Jag lever i celibat.
    (Egentligen menar du: Men bara när det kommer till personer som dig...)
  • Jag har redan partner.
    (Egentligen menar du: Jag föredrar hellre min katt och en Ben&Jerry's istället för dig.
  • Jag tycker inte om dig på det sättet.
    (Egentligen menar du: Du är seriöst den vidirgaste person jag någonsin träffat)
  • Det är lite för stor åldersskillnad.
    (Egentligen menar du: Jag vill ju inte ligga med någon som påminner om min farsa?!)
  • Det är inte ditt fel, det är mitt.
    (Egentligen menar du: Det är ditt.)

Lycka till!!!

 


Kommentarer
Postat av: anna

måste bara säga att du kallar dig guden, men är du medveten om att bilden i din header med ditt ansikte i är jesus?

2009-12-11 @ 21:12:03

Sprid glädje här!:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0