Syndares ord från gårdagen

Igår var jag på vad människor kallar fest. En riktigt mysig sammanhållning, massivs med människor och sång.

Jag var i stort sett den enda nykteristen där, jag drack enbart vatten, vilket ledde till att jag senare under kvällen fick ta hand om två pojkar som hade kräkts och haft det lite skojj i badrummet. Men så är det att vara Kajsist, man får offra sig för syndarna ibland.
Jag har nu fått tack och bock för min insats igår. Jag sjöng till och med för dessa pojkar igår, men jag tror inte dem minns det.

Iallafall, här kommer några av förhören jag gjorde igår!




Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah guh vad jag skrattade,

Men det är inte najjs med sprit! Guh Nej!

2009-11-28 @ 20:50:00
URL: http://saybyebye.blogg.se/
Postat av: .... ?

hahahha , pinsamt! :O

2009-11-29 @ 15:38:53
Postat av: hahaa .

haha du lär ju ta bort de där i slutet ^^ .

2009-11-29 @ 15:43:18
Postat av: Guden

*Gud svarar:* njae, det är ju det som är själva grejen. Anonym erkänner ju att min blogg är najs, vilket gör mig glad :) sedan tror jag att han är skyldig mig det, om han tänker efter...

2009-11-29 @ 15:58:52
URL: http://kajsismen.blogg.se/
Postat av: Albin

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA!

SÅ JÄVLA KLOCKRENT!

2009-12-01 @ 19:41:49

Sprid glädje här!:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0